luni, 20 decembrie 2010

De la A la Z

Apa - imi place foarte mult sa inot, ma relaxeaza

Baschet - unul din cele mai frumoase lucruri care exista in viata mea, cel care ma facut ceea ce sunt. ( datorita caruia am intalnit cea mai deosebita si importanta persoana din viata mea )

Cartile - cartile lui John Wooden, cititi si o sa intelegeti

Dumnezeu - ceea ce suntem noi, doar dupa El am fost creati

Energie - de care sunt plin zi de zi

Frica - cea mai mare plaga a lumii

Gelozia - boala grea

Hanorac - accesoriu vestimentar care predomina in garderoba mea

Inima - locul in care ne purtam comorile

Jigniri - ceea ce uneori facem fara sa realizam

Karma - reprezinta acumularea in timp a consecintelor faptelor, fie bune sau rele

Librarie - unul din cele mai pretioase locuri de pe pamant, plin de cunostinte

Mama - cuvantul asta nu are nevoie de prezentare

Noaptea - cel mai bun sfetnic

Omul - sunt cel mai mare fan al lui

Pace - un cuvant prea rar folosit in zilele noastre

Rabdarea - celui ce stie sa astepte, timpul ii deschide portile

Sanatate - ceea ce le doresc tuturor

Tinerete - cine aduna la tinerete are la batranete

Unitate - unde exista unitate, exista intotdeauna victori

Viata - inainte de a sti ce e viata,  ea a trecut pe jumatate

Win - cuvant care predomina in viata mea

X-mas - una din cele mai frumoase perioade din an

Yahoo - locul care uneori e singurul mijloc de comunicare cu cei dragi

Zambetul - zambeste, maine poate fi mai rau

Sunt cuvinte care mi-au venit in cap cand m-am uitat la litera respectiva si despre care am scris ceva ce mi-a venit pe moment

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu